/Files/images/6.jpgСучасні освітні системи вимагають управління, яке б допомогло їм самостійно адаптуватися в соціально-економічних умовах, що швидко змінюються, цілеспрямовуватися та саморозвиватися. Структура управління ХЛ №169 має такі рівні:

1. "Керівниковий" рівень. Одноосібне управління ліцеєм здійснює його директор.

2. "Адміністративний" рівень. Для забезпечення управління освітнім процесом, організації наукової і методичної роботи, становлення індивідуальності та творчого ставлення до життя на всіх етапах шкільного дитинства у ліцеї вводяться посади заступників директора з початкової освіти та розвитку, освітньої, виховної, науково-методичної роботи, адміністративно-господарчої частини.

3. "Адміністративно-громадський рівень". На цьому рівні працюють завідуючі кафедрами, керівники методичних об'єднань. Здійснюється співпраця з батьківською радою з питань управління освітнім процесом та розвитком матеріально-технічного забезпечення закладу. Його створено для делегування управлінських повноважень та демократизації процесу управління.

4. "Педагогічний" рівень, на якому відбувається педагогічне управління освітнім процесом.

5. Структура управління має і "Учнівський" рівень, який є одним із суб'єктів освітнього процесу та впливає на визначення змісту освіти, вибору форм та методів здобування освіти.

Така багаторівнева систем управління повинна створювати умови для саморозвитку, самоаналізу, самокорекції учасників освітнього процесу на кожному рівні, планувати та організовувати злагоджену діяльність у всіх підрозділах, вимірювати та оцінювати ефективність процесу, спрямовувати його на подальший розвиток.
.Особливостями структури управління ХЛ №169 є:
- очолювання управління однією особою – директором;
- введення посад заступника директора з науково-методичної роботи
- делегування управлінських повноважень завідуючим кафедрами.
Зв'язки між елементами системи управління мають інтеграційний характер.
Взагалі структура управління ХЛ №169" має далеко не адміністративно-командний характер. Організаційна культура ліцею більш тягнеться до культури, орієнтованої на діяльність, має партнерський стиль керівництва.
ХЛ №169 є закладом загальної середньої освіти, що постійно розвивається. Модель управління ХЛ №169 весь час удосконалюється та оновлюється. Головними завданнями моделювання є :
- створення мобільної моделі адаптивного управління закладом освіти в умовах, що швидко змінюються;
- пошук ефективних форм планування і фіксації результатів виконання планів;
- розробка технології вимірювання та оцінювання результатів;
- узгодження планування у всіх підрозділах ХЛ №169 за єдиними напрямками стратегії розвитку закладу освіти;
- створення умов для самоаналізу, саморегуляції діяльності на всіх рівнях управління.
Кiлькiсть переглядiв: 451