Цілі та завдання учнівських органів самоврядування ХГ №169 "АШД" Ціль: об`єднання дітей на основі спільних справ за інтересами і захопленнями для саморозвитку та самоствердження Завдання: · розширення світогляду школярів, · розвиток індивідуальних здібностей до різних видів діяльності, · організація справ та ігор, що сприяють розвитку внутрішнього світу особистості, · формування моральних стосунків у колективі, · організація вільного часу дітей та підлітків. |
Права та обов`язки членів дитячої організації АШД
Член дитячої організації має право:
• обирати і бути обраним у виборні органи АШД
• брати участь у справах АШД
• пропонувати програми і напрямки діяльності дитячої організації
• користуватися інформацією про організацію
• вільно висловлювати свою думку
• на добровільний вихід із АШД
Член АШД зобов`язаний:
• виконувати рішення ради дитячої організації
• дотримуватися Статуту дитячої організації
• пропагувати діяльність своєї організації.
ЗАКОНЫ АШД:
1.Закон правды: запомни, правда, нужна не только тебе, но и окружающим тебя людям. Будь правдив.
2. Закон добра: будь добр к ближнему, и добро вернется к тебе.
3. Закон заботы: прежде чем требовать внимания к себе, прояви его к окружающим людям. Помни об их интересах, нуждах, потребностях.
4. Закон любви: любовь – одно из древнейших и наиболее уважаемых чувств, не стесняйся его.
5. Закон милосердия: тебе сегодня хорошо, но рядом могут быть люди, у которых слезы на глазах. Не забывай о них.
6. Закон памяти: народ, забывший свою историю, умрет. Помни о своем народе и своей истории.
7. Закон уважения: хочешь, чтобы тебя уважали, уважай человеческое
достоинство других.
8. Закон старости: помни, старость уважается у всех народов, будь цивилизован.
9. Закон свободы: каждый человек хочет быть свободным. Отстаивая свою свободу, не забывай о свободе другого человека.
10. Закон смелости: вчера ты струсил, но сегодня ты у нас в коллективе. Будь смел.
11. Закон чести: вспоминай о своей физической силе только наедине с собой. Помни о своей духовной силе, долге, благородстве, достоинстве.
Опис програм:
1 ступінь – початкова ланка
Програма «Чарівні сходинки»
Програма «Чарівні сходинки» - це система логічно пов`язаних між собою дій і справ ( що дізнаємося? чого навчаємося? якими станемо?), що підпорядковані цілям розвитку творчої особистості; залучення дітей до життєво необхідних знань; створення належних умов для самореалізації і самоствердження особистості.
Програма об`єднає усіх дітей 6-10 років і всіх людей, які мають відношення до справи виховання дітей.
Задача педагога – допомогти дітям зрозуміти, що вони тепер не просто школярі, у них є свої заповіді та правила, котрі треба навчитися виконувати самому і разом зі своїми товаришами, допомагаючи один одному.
Перша сходинка – пізнаю себе,
тут хобі чарує мене і тебе.
Друга сходинка до творчості кличе
успіху в пізнавальних і творчих справах зиче.
Третя сходинка – дуже важлива
це стежка в гімназію мудра, щаслива.
2 ступінь – середня ланка
Програма «Веселка»
Об`єктивно і закономірно, що кожна дитина прагне не просто до об`єднання, а й до спілкування та взаємодії з тими, хто поділяє її інтереси і займається тією діяльністю, котра найближча їй по духу, відповідає її можливостям і нахилам.
Програма «Веселка» допоможе кожному школяреві пізнати й покращити навколишній світ.
Девіз програми – « Сім барв у веселки – сім доріг у нас».
Червона барва – колір добра і любові,
до акцій милосердя ми завжди готові.
Помаранчеву барву знає вся дітвора,
і шефства над меншим настала пора.
Жовта барва – всі на сцену поспішають
і творчість свою показати бажають.
КВК, дискотека, гра -
В АШД все вирує. Ура!
Зелена барва – колір спортивних досягнень,
бо у нас широкий світ надій і прагнень.
Змагання і походи, туризм і завзяття,
і в душах палає азарту багаття.
А синя барва – символ у науку доріг,
в олімпіадах та МАН багато хто з нас переміг.
Фіолетова барва нам життєву змальовує даль.
А театри, музеї, лекторії
теж формують характер, мораль.
3 ступінь – старша ланка ( 9-11 класи)
Програма «Вершина»
Допомогти створити особливу виховну систему, надати школі свого іміджу, створити неповторну систему спільного творчого пошуку допоможе програма для старшокласників «Вершина».
Навчання – завершення загальноосвітньої підготовки, розвиток інтелектуального потенціалу, виховання свідомого, активного інтересу до знань: конкурси під час предметних тижнів, шкільні, міські, обласні предметні олімпіади, широкий спектр факультативів, навчання за вибором, Книга рекордів ХГ № 169.
Спілкування – установлення і регулювання міжособистісних стосунків у середовищі старшокласників, побудова оптимальних відносин: учитель – учень – батьки – учитель, допомога учням у становленні стосунків з оточуючими, соціумом, сприяння встановленню і підтримці сприятливого психологічного клімату в колективі, орієнтація на діяльність людини як стратега свого теперішнього і майбутнього життя.
Вільний час – допомагає формувати моральні і громадські якості на основі розмаїття творчої діяльності.
Спосіб життя – формування життєвої позиції, розвиток здатності до індивідуального життєвого вибору, до самовизначення, розвиток навичок аналізу життєвих ситуацій, чесного ставлення до себе й інших людей, надання права апробувати свої професійні можливості. Формування конкурентоспроможної особистості, тобто оволодіння певним способом поведінки для реалізації своїх прагнень зайняти більш значиме для неї місце в суспільстві.
Формування спеціальних соціальних знань – економічних, правових, психологічних.
Здоров`я – формування здорового способу життя, раціональної організації навчального процесу, праці та відпочинку, стійкого негативного ставлення до шкідливих звичок.
Пропаганда здорового способу життя, заняття фізичною культурою і спортом у секціях та клубах, участь у шкільних спартакіада, конкурсах, Днях здоров`я, туристичних зльотах.