• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання в період воєнного стану

Організація освітнього процесу під час воєнного стану

У Харківському ліцеї №169 з 1 вересня 2022 року розпочався освітній процес. З урахуванням воєнної ситуації, з метою забезпечення безпечних умов, організовано дистанційне навчання в синхронному та асинхронному режимах.

Онлайн-навчання проходить за допомогою сервісів Zoom, Google Meet, навчальні матеріали викладаються в Google Classroom. (Як користуватись Google Classroom з комп'ютера. Відео для учнів)

Харківський ліцей №169 працює з платформою " НОВІ ЗНАННЯ" (школа у смартфоні для батьків, учнів, вчителів, директорів і органів місцевого самоврядування).

" Нові знання" - це електронний журнал для вчителів та електронний щоденник для учнів і батьків, де вони мають можливість бачити розклад уроків, домашні завдання, успішність навчання і завжди бути на зв'язку з вчителями.

Під час уроків вчителі використовують різноманітні інтерактивні сервіси: онлайн дошки та плакати, онлайн тести, платформи навчального призначення. Зворотній зв'язок з учасниками освітнього процесу налагоджено за допомогою закритих класних груп у месенджерах Viber, Telegram, електронної пошти або телефонного зв'язку. З усіма учасниками освітнього процесу проведені інструктажі щодо безпеки життєдіяльності, у тому числі визначено алгоритм дій у разі сигналу "Повітряна тривога". На початку навчального семестру всі вчителі здійнюють коригуюче навчання з метою виявлення рівня опанування навчального матеріалу за попередній рік та визначення необхідності організації традиційного повторення вивченого.

Розклад занять 2022-2023 навчальний рік

Електронні версії підручників для 1-4 класів на 2022-2023 н.р.

Електронні версії підручників для 5-11 класів на 2022-2023 н.р.

З питань організації освітнього процесу батькам звертатися:

1-4 класи - до заступника директора з НВР Булахова Людмила Миколаївна, робочий телефон +38057-725-20-51

9-11 класи - до заступника директора з НВР Золотарьова Інна Олександрівна, робочий телефон 725-20-52

5-8 класи- Боарь Марія Стахівна, робочий телефон +38057-725-20-52

E-mail: sch169@kharkivosvita.net.ua

Правила поведінки під час онлайн-уроків:

1. Навчайся за розкладом!

2. Приєднуйся на уроки вчасно!

3. Доєднуйся на уроки лише під власним прізвищем та ім'ям!

4.Увімкни камеру та вимкни звук (вмикай лише під час відповіді або за запитом учителя)!

5.Усі питання задавай у ЧАТі!

6. Не заважай!

7. Не відволікайся!

8. Під час відповіді говори чітко та за темою!

9. Виконуй завдання протягом відведеного часу!

10. Поважати один одного, не перебивати!

11. Роби гімнастику для очей !

12.Провітрюй приміщення !

Правила безпечного користування Інтернетом

Рекомендації для батьків:

1. СКЛАСТИ ЧІТКИЙ РЕЖИМ ДНЯ

Стабільність і зрозумілість – це те, що для дітей створює якусь зону безпеки. Адже, саме в безпеці діти прагнуть розвиватися, вчитися і пізнавати світ. Складіть новий режим дня для дитини. Розмістіть його на видному місці, намагайтеся дотримуватися його (підйом в один і той же час, перерви, прийом їжі тощо). Режим позитивно позначається і на нервовій системі дитини.

2. ОРГАНІЗУВАТИ РОБОЧУ ЗОНУ

Якщо немає своєї кімнати, то хоча б свій чуточок (обов’язково ввімкнений екран монітору чи телефону та наявні навушники). Де будуть ТІЛЬКИ потрібні для «цього» уроку матеріали. Усі зайві предмети, що відвертають увагу, доцільно прибрати. Також на працездатність дитини впливає світло. Яскраве і холодне освітлення стимулює мобілізацію систем організму і підвищує пильність.

3. ОРГАНІЗУВАТИ ФОРМУ

Дитина не повинна сидіти в піжамі. Вона і так навчається вдома (у дітей будинок не асоціюється з навчальною діяльністю, а більше з відпочинком). Учневі буде значно простіше надіти на себе «роль учня» і «переключитися» на заняття, якщо він буде одягнений у відповідний (асоціюється з навчанням) одяг.

4. ДОДЕРЖУВАТИСЬ РОЗКЛАДУ ЗАНЯТЬ

Фокус уваги школяра на відеоконференції/уроці 20-30 хвилин. Не більше. Дитина докладає чимало зусиль, аби сконцентруватися і зрозуміти, що їй через екран намагаються донести. Енергії витрачається більше, ніж на звичайному уроці. Тому вкрай важливо, аби діти перемикали свою увагу і відпочивали між уроками (по можливості не в гаджетах).

5. МОТИВУВАТИ І ПОМІЧАТИ УСПІХИ

Не змушуємо дитину, а мотивуємо! Спробуйте переконати дитину в тому, що система примусу відходить в минуле. Кожна людина в сучасному світі розуміє ту міру відповідальності за своє життя, яку вона несе. Ніхто не допоможе тобі стати освіченою і успішною людиною, якщо ти сам не захочеш і не навчишся цього.

Інформація щодо платформ для додаткового навчання, а саме: підготовки до ЗНО, опрацювання навчального матеріалу тощо:

Всеукраїнська школа онлайн

Підготовка до ЗНО

ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

PROMETHEUSПроєкт масових відкритих онлайн-курсівhttps://prometheus.org.ua/
ED-ERAПроєкт, який створює онлайн-курси та освітній контент широкого спектра з використанням IThttps://www.ed-era.com/
iLEARNОнлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами, тести, подкасти, матеріали для самопідготовкиhttps://ilearn.org.ua/
MOODLEБезкоштовна навчальна платформа, яка допоможе створити ефективне інтернет-навчання на основі співпраці у власному середовищіhttps://moodle.org/
LEARNINGAPPSКонструктор інтерактивних завдань, що дозволяє зручно й легко створювати електронні інтерактивні вправи роботи тощоhttps://learningapps.org/
GOOGLE CLASSROOMБезкоштовний веб-сервіс створений Google з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовимшляхомhttps://classroom.google.com/h
GOOGLE SITESПопулярний сервіс для створення сайтівhttps://sites.google.com/new
GOOGLE FORMSСервіс хмарних технологій для формування системи тестів контролю навчальної діяльності учнівhttps://docs.google.com/forms/u/0/
МІЙ КЛАСЕлектронна освітня платформа, яка пропонує широкий спектр матеріалів для здійснення дистанційного навчання – завдання, теорію та тести зі шкільних предметівhttps://miyklas.com.ua/
PADLETЦе мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на інтернет-сторінки та замітки.https://padlet.com/
CLASSTIMEОнлайн-сервіс для встановлення зв’язку з учнями та проведення їхнього опитування в реальному часі дистанційноhttps://www.classtime.com/uk/
EQUITY MAPSІнструмент для проведення дискусійного клубу, проведення занять у форматі лекцій, залучення учнів до активних обговорень.https://equitymaps.com/
Кiлькiсть переглядiв: 719